Реєстрація учасників заходу
Перше, з чим стикається людина, приходячи на конференцію - це реєстрація. Відповідно, формувати враження про захід людина починає саме з вхідної зони. І чим довше черги реєстрації, чим більше людей, що бігають від стійки до стійки і не знають, як знайти себе в списках, тим складніше організатором буде реабілітуватися, і залишити у присутніх позитивні емоції про подію.
Наш менеджер по персоналу доводить інформацію до операторів про план будівлі, розташуванню аудиторій та інших важливих аспектах. Це дозволяє уникнути неточностей при реєстрації учасників, і тим самим заощадити час.
Ціна: 1 особа (1 день роботи)– 1000 грн.
Видача та збір приймачів / навушників
Якщо на заході більше 50 гостей і ви замовили більше 50 навушників, пропонуємо скористатися послугами хостес - додаткові фахівці нашої команди, які допоможуть роздати і зібрати навушники у великої кількості гостей.
На заходах, більше 100 чоловік, ми організуємо кілька пунктів видачі / збору навушників
Ціна: 1 особа (1 день роботи)– 1000 грн.
Стюарди
Відкриваючи двері приміщення, в якому проходить конференція, гостю повинно бути легко зорієнтуватися, куди йому треба йти і що робити. Тому потрібно логічно продумати, як полегшити учасникам реєстрацію, як відповісти на всілякі питання. Більшість питань про захід гості задають саме у вхідній зоні. «О котрій годині початок? Як пройти в зал? Де можна випити кави? Чи є тут гардероб? »- подібних питань може бути сотня. Особливо це важливо для великих заходів. Потурбуйтеся про стюард - консультантів, які, в разі виникнення питань у людей, могли б оперативно на них відповісти.
Ціна: 1 особа (1 день роботи)– 1000 грн.